Det er virksomhedens kvalitetspolitik:

- at udføre kvalitetsbetonede arbejder på alle virksomhedens forretningsområder.

- at kundeaftaler skal være klare, entydige og overholdes.

- at udføre alle arbejder på et højt fagligt niveau og sikkerhedsmæssigt forsvarligt i henhold til gældende myndighedsforskifter.

 

Det er virksomhedens kvalitetsmål:

- at der årligt højest modtages max 90 reklamationer pr. år fordelt på ca. 30 montører og max omkostninger på 0,25% af samlet omsætning.

- at alle reklamationssager er under behandling inden for 5 arbejdsdage fra modtagelse af reklamationen.

- at der på årsbasis ikke er mere end 1% udfyldte arbejdssedler, servicerapporter eller anden dokumentation med fejl.

- at dokumenterede efterprøvninger (kontrol med udført arbejde) gennemføres som planlagt.

- at der på gasområdet ikke modtages reklamationer fra gasleverandører eller kunder, der kan karakteriseres som sikkerhedsmæssigt betydelige fejl (kategori 3 og 4 i gasselskabernes registreringssystem).

 

Virksomheden vil benytte følgende midler for at leve op til kvalitetsmålsætningen:

- etablering, anvendelse og vedligeholdelse af kvalitetsledelsessystemet.

- ansættelse af medarbejdere med de nødvendige uddannelsesmæssige kvalifikationer, samt løbende efteruddannelse af disse.

- registrering af kvalitetsmål for service og regelmæssig vurdering heraf.

- en løbende intern dialog mellem alle medarbejdere vedrørende problemer i forbindelse med service.

- en løbende dialog med leverandører/producenter/selskaber om sikkerhedsmæssige forhold.

- en effektiv planlægning af alle servicearbejder.

- en behandling og evaluering af alle reklamationer.

- en registrering og evaluering af alle udførte arbejder.

 

Som kontrolinstans (auditør) er valgt:

- Q-kontrol

- Tekniq Kvalitet

 

Firmaets direktør/ejer skal sikre sig at:

- kvalitetsledelsessystemet bliver godkendt af en godkendt auditør og at systemet bliver efterprøvet af den valgte kontrolinstans med intervaller, der ikke overstiger 2 år

- den faglig anvarlige er til rådighed ved efterprøvning fra kontrolinstansen og sikrer at alle udmeldinger fra kontrolinstansen følges, herunder at nødvendige korrigerende handlinger iværksættes

- dokumentation fra kontrolinstansen modtages samt at kommentarer/bemærkninger arkiveres

 

 

Seneste nyt fra Facebook

16. september


Vi står til rådighed for råd og vejledning med dit nye badeværelse. Ring 49700624

Læs mere

0 3

10. september


Vi forhandler Quooker. Ring 47700624

Læs mere

0 2

5. september


Vi er din forhandler...

Læs mere

0 1

Top